Go to Main Navigation Go to Content Go to Social Networks Go to Bottom Navigation
E-Sklep
picture E-Sklep
Zegarki
picture Zegarki
Świat Longines
picture Świat Longines
Wyszukiwarka Sklepów
picture Wyszukiwarka Sklepów
Serwis
picture Firma
 
en en-AU en-GB fr fr-CH de de-CH es it it-CH ko pl zh-Hans zh-Hant ja ru th tr pt

Search

PRZEŚLIJ I SERWISUJ MÓJ ZEGAREK

Klientom, którzy potrzebują przesłać zegarek Longines do naszego działu obsługi klienta w celu konserwacji lub naprawy, zapewniamy darmową wysyłkę.

Żeby skorzystać z tej usługi, skontaktuj się z nami przez poniższy formularz. Wyślemy Ci w kopercie wcześniej opłacone opakowanie na przesyłkę.

Aby skorzystać z 24-miesięcznej gwarancji, dołącz do przesyłki ważną kartę gwarancyjną lub jej kopię.

Wypełnij formularz, który znajdziesz w przysłanej przez nas paczce i odeślij go razem z zegarkiem.

Następnie po prostu zanieś paczkę do najbliższej placówki FedEx. Uwaga! Ubezpieczenie przesyłki obejmuje tylko jeden zegarek.

Usługa jest dostępna wyłącznie w kontynentalnej części Stanów Zjednoczonych dla posiadaczy zegarka Longines. Nie jest przeznaczona dla centrów serwisowych wysyłających zegarki w imieniu klientów.

W razie pytań, można się z nami skontaktować pod numerem telefonu 877-839-5224 lub pod adresem mailowym sgcst@swatchgroup.com.
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 8:00‑18:00 czasu EST.

Longines Obsługa Klienta


Uzupełnij formularz
Dodano produkt do porównania!

Proszę wybrać inny zegarek do porównania.

Możesz porównać ze sobą maksymalnie trzy zegarki

Usunąłeś produkt %REF% z listy produktów do porównania
Wyczyściłeś listę produktów do porównania
Uwaga

Działanie porównywarki ogranicza się do 3 pozycji

OK

Czy na pewno chcesz usunąć ten produkt?

Czy na pewno chcesz usunąć wszystko?

Anuluj
OK